تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازنشتگان برای درمان نیاز به وام دارند| کانون کارگران بازنشسته: ما شرمنده بازنشستگان هستیم

در مملکتی که مدیران بورسی وام‌های کلان می‌گیرند و فساد‌های اقتصادی هر بار مردم را شوکه می‌کند، بازنشستگان برای درمان وام می‌خواهند و جواب می‌شوند که شرمنده‌ایم!

بازنشتگان برای درمان نیاز به وام دارند| کانون کارگران بازنشسته: ما شرمنده بازنشستگان هستیم

رویداد ۲۴| وام میلیاردی رییس سازمان بورس و اعضای هیئت مدیره این سازمان، خبرِ داغِ این روزهاست. این وامِ کم بهره‌ی بیش از ۱۰ میلیارد تومانی به ۵ نفر از مدیران، داغِ دلِ خیلی‌ها را تازه کرده است. بازنشستگانِ تأمین اجتماعی از جمله این افراد هستند؛ آن‌ها که برای بهره‌مندی از وام ۳۰ میلیون تومانی، بعضا سال‌ها در صف می‌مانند تا قرعه به نامشان بیفتد و بتوانند از این تسهیلاتِ ناچیز استفاده کنند، این روز‌ها در تماس با ما از مشکلاتِ خود و تلاش‌هایشان برای دریافتِ وام تأمین اجتماعی می‌گویند. آن‌ها می‌گویند ما برای دریافتِ وام تأمین اجتماعی، که امسال به ۳۰ میلیون تومان رسیده است، بار‌ها ثبت‌نام کردیم، حضوری مراجعه کردیم، اما هنوز هم نتوانستیم این وام ناچیز را دریافت کنیم، عده‌ای، اما برای خود یک شبه قانون می‌گذارند و وام‎های میلیاردی می‌گیرند!

حسن موسیوند (عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته خرم‌آباد) با اشاره به شکایتِ بازنشستگان از تسهیلاتِ ناچیز و سهمیه‌های بسیار معدود می‌گوید: سهمیه وام بسیار کم است. مثلا در خرم‌آباد که حداقل ۲۰هزار بازنشسته وجود دارد، سهمیه شش ماه اول سال نزدیک به ۴۰۰ نفر بود که این سهمیه بسیار ناچیز است. ما در کانون شرمنده بازنشستگان هستیم.

 

منبع: صراط نیوز

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازنشسته ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
1
0
این نوشته اززبان یک بازنشسته تامین اجتماعی برای رویداداست بعداز مشاهده خواهشاً فرواردکنید به بیت رهبری ریاست جمهوری تا بشنوند من نمی دانم چطوری بفرستم ممنون دوستان خوب رویداد...واماداستان من بازنشسته تامین اجتماعی سن من هفتاد ساله دریافتی ماهیانه 10ملیون است لایه سرمان خور تا الان هرچی پست اندازایام گذارعمر داشتم راباحقوق دریافتی امورات زندگی کردم الان دیگه پس اندازی باقی نمانده است الا حقوق ماهیانه 10ملیونی با900هزاریارانه بنابراین آیا بابیماری های مختلف و هزینه داروها وبااین درآمد امکان..فقط بقا نه زندگی باقی مانده است دیگه بیش ازاین نگارش رابلی فایده می بینم بنابراین واقعا واقعا من وامثال من که میلیونها نفری شویم درمانده هستیم باسن بالا امکان کاری برایمان نیست وفقرسیاه یقه های ماراگرفته ودراین اوضاع رهبری..وپزشکیان وبقیه مشکلاتشان این روزها محورمقاومت وچنگ غزه. والان چند روزی هم چنگ اوکراین وکمک به پوتین وماملت سیاه بخت زیر چرخ دنده های یک کشور درحال له. شدن مثل یک سیب گندیده و رسانه ها هم زیرسانسوروحشتناک نمی دانیم چکارباید کرد..راحلش دیگه فقط خوردن قرص برنج وراحت شدن ازاین حکومت دینی
ناشناس
|
Australia
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
0
0
انشاالله خداوند سلامتي بدهد
نتيجه ٣٠ سال كار كردن بازنشستگان ، شده اين.
اميدوارم مستخدمان فعلي عبرت بگيرند و بجاي پشت ميزنشيني هاي بي ثمر يك توليدي راه بيندازند تا دستشان در جواني و ميانسالي و پيري جلوي دولت و كارگزيني و صندوق بازنشستگي براي ده مليون تومان دراز نباشد.
برو كار ميكن مگو چيست كار،
كه سرمايه جاوداني است، كار.
نظرات شما
پیشخوان